Çarşamba, Ocak 30

tamam ayıp birşey ama sesli konuştuklarında duyuyorum napıyım. bilerek dinlemiyorum gerçekten otobüste arkamda oturanları.

_ bişey alacaksm illa ki içlerinden kırmızı olanı seçerim
_ kürt müsün?

genelde kürt yerine çingen falan denir aslında. hani renkli giyinirler ya. bende az değlimdir bu konuda. zaten geçen çiçek alırken çingen abla ile çok ii anlaştığımı söyledi ahmd. sadece pazarlık etmiştim halbuki. yoksa şivemi mi değiştirdim. olamaz herşey ortaya çıktı :)

***

söyle söyleyebilirsen diye bi yarışma çıktı. vokaller başlıyor şarkıya devam ediyorsun falan. ya da kelimeleri tamamlıyorsun. kazanana 50 bin ytl veriyolar. salak bi yarışma belki ama napıyım ya ben kesin kazanırdım. bugün ablamda dedi görmüş te merve kazanır dedim dedi. hakakten kazanırdım ya, gitsem mi :p ama bi ali desideroyu tam bilemedim.

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?