Salı, Şubat 26

Şaşırdım Steven Spielberg filmiymiş. Halbuki adamı ben hep dinazor vb. garip filmler yapar sanırdım. gerçi bu da pek normal bi film değil. Başlangıçta saçma bi konu dedim ama biz ahmd ile çok beğendik. Amerika'nın ne kadar saçmalıklarla dolu olduğunu da gösteriyor bize aslında. kim bi adamı hava alanına hapis eder ki. Gerçi bi hapis değil ama neyse işte. hoş bi filmdi. Tom Hanks biraz safçana bi adamı oynuyordu. İngilizce bilmeyen şaşkın bi adam. Filmi oldukça ucuza çektiklerini düşündüm film sonunda. öncelikle fazlaca reklam var filmde. burgerking,starbuck gibi. 2 tane ünlü oyuncu var sadece. tom hanks ve catherina zeta jones. ve tabii ki şöyle ki film sadece hava alanında geçiyor. Az maliyetle çok ii bi film olduğunu düşünüyorum.



Baya oldu bide Ghost Rider izledik. Gayet saçma bi filmdi ama çok sevmiştim. Nicolas Cage oynuyor. Genelde daha mülayim rollerde görmüştüm ama bu da pek fena durmamıştı. Ne akdar saçma olursa olsun hoştu ama kafası böyle yanmamalıydı. insanı güldürüyor azcık...


Bide losttan bahsedelim.. Henuz 4. bölümü izlemedim ama çoğu sitede gezinmeden duramıyorum. Farklı teorileri okudukça kafam iyice karışıyor. Hele geçen mandalinaya ,ada 2000 yılında ama uçak 2004 yılında düştü ama aslında 2010 dalar dedim de kim olduğunu şaşırdı mandalin :p yani msnden öle anladım :) neyse şunu söylicektim...

Bu resmi görüp ahmd'e söyledim. Hemen gerçek mi diye açtık bölümü durdurduk ki hakkaten. benjamin'in evinde Kuran var. ve Sayid onu görüyor falan ve sonrasına baktığımızda Sayid Ben'in adamı oluyor. Aslında bence onu sevdiğinden değil de arkadaşları için bi fedakarlık yapıyor olabilir sayid. neyse.. Böyle kuran görünce dizide ahmet hemen bi teori uydurdu.. en sonunda tüm herkes barışıp, savaşa hayır deyip hacca gideceklermiş... meğer müslüman dizisiymiş lost. öyle yakup falan deyip kafa karıştırıyolar inanmayın öyle şeylere.. :p

6 yorum:

mandalina dedi ki...

ancak toparlandım o teoriden sonra mer :P gerçi hala daha anlamış değilim, nasıl olacak o iş?:)
3.sezonun son iki bölümü kaldı. ağırdan alıyorum, az kaldı diye. bişi soracağım ordan. hani bir kızla erkeği öldü sanıp gömüyorlar ya adada, kızın adı nikki'ydi sanırım da erkeği hatırlamıyorum.
bunları örümcek ısırmıştı, 8 saatlik felç geçiriyorlardı, ama diğerleri bundan habersizdi falan filan. hani elmaslarını da onlarla birlikte gömmüştü sawyer. diyeceğim o ki, bunlar çıkacaklar mı toprağın altından ilerleyen bölümlerde, var mı öyle bişey? :)

bir de bu benjamin çok uyanık bir adam ya :) 3. sezonda hani jack'i kendisini ameliyat etmesi için kaçırıyorlar ya, orda diyor ki:

Tanrı'ya inanır mısın Jack? Ben inanıyorum. Omuriliğimde tümör olduğunu öğrendiğimden iki gün sonra gökten bir omurilik cerrahı düştü. :))

mer dedi ki...

bende o nikilerin olduğu bölümü çok sevmiştim. ama henuz çıkmadılar. ki çıkacaklarını sanmıyorum. mefta oldular :)


:)
benjamin ne diyorsa doğrudur :p

sabahnur dedi ki...

nikilerle ilgili yonetmenlerden biri soyle diyordu;
"izleyici diğer yolcuları da merak etti diye niki ve sevgilisini on plana cıkardık, ama izleyici memnun olmadı izlediklerinden birsürü kızdılar diye niki ve sevgilisini diridiri gomduk" :))

bir de farkındaysanız ana karakterler hariç biraz on plana cıkanlar ya patlıyor ya da diri diri gömülüyor:))

sabahnur dedi ki...

+

terminal cok guzle bir filmdi ve tom hankse yine yeniden hayran oluyordun, ghost rider iğrenc bi filmdi:))

lost4ün sadece ilk iki bolumunu izledim spoiler yapma mer:))

KeLeBeK dedi ki...

son sezonun tum bolumlerını ızledım, eskı hoslugu pek yok gibi, zaten 13. bölümde bitecekmiş bahsettiğin sahnede kuranı ben de farkettim mer, ama durdurup gerı bakmak ve hayret etmek hiç aklıma gelmedi, o kadar kanıksamısım yani kuranın orda olması durumunu :))

mel dedi ki...

Lostun sadece en son bölümünün %75'ini fln izledim. Bütün olayı çözdüm. Finali izlerim bir de, benim işim tamam :)
Dersleri de böyle çalışıyorum ben zaten, biraz başından biraz sonundan :))

 
web analytics
nolmuş?