Salı, Şubat 5

bi lost da geldi geçti. yetti mi yetmedi tabii ki. tam bitecek dimi bu derken bitiverdi. eskiden daha mı uzundu nedir? bişeyde olmadı gibi sanki. hani anlamdırılacak bişey yoktu ki gene. zaten ne zaman oldu ki dimi? tam birşeyi anlıyorum derken gene bilinmezlikler çıkıyordu. aman neyse.. keşke lst bi film olsaydı. sonunu öğrenseydik artık. zaten insan izlerken film zannedior özellikle devam bölümlerini de izleyebilirken. ama şimdi tam dizi oldu. neyse haftaya ki 41 dakikaı bekliyoruz şimdi de. hadi hayırlısı...
ama ben o arabadakini kate sanmıştım hani jack böle panik yapmıştı falan hem.ofuduk ellerini örünce anladım :) bi zayıflayamadı şu çocuk. jack bile ne kadar zayıflamış farkettiniz mi? ada da okadar yemeksizlikte gayet formundaydı halbuki. hııı ada iyileştiriyoo ondan :)




cumartesi lost öncesinde dünyalar savaşı diye bir film izledik. fazla abartılı bi filmdi bnce. yani ben kurtulamazlar dünyanın sonu derken bi virus girivermiş. hah.





dün de zor ölüm 4'ü izledik. bruce willis formundan hiçbirşey kaybetmemiş maşlh.tabii ahmd'e göre gayet yaşlı fakat her zorluktan kurtulmasını bildi. 100 tane silahlı tam techizatlı adam gelene kadar o dünyayı kurtardı tişörtüyle. askerler giyinene kadar kurtardı resmen. çok abartı bence. hangi filmde abartı yok ki zaten...

ama zor ölümde bi siyah adam vardı eskiden. komikti böyle falan. keşke o da olsaydı. iyi olurdu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

die hard'ı biz de izledik ama hiç hatırlamıyorum nasıldı :)

 
web analytics
nolmuş?