Salı, Şubat 12

hep eski günleri hatırlıyorum nedense flickr gezintisi yaptığımda. hiiç tanımadığım insanlar buluşmuşlar resimleri falan. bizlerde eskiden sık sık buluşu yapardık. ne günlerdi ama. şimdi bakıyorum, buluşayım desen kimsecikler yok etrafta. büyüdük mü yani nedir anlamadım. güzel günler geçirmiştik ama. sanırım nydi çok şeyler aktı gitti köprünün altından :p hepimiz değiştik, bazımız küsüz, bazılarımızında yeni yeni meşgaleleri var işte. yeni yeni arkadaşları belki de...
aman neyse canım.. o günlerden kalan m. ve h. geldiler.. ) yai mandalina ve hulofero. çok menmnun oldum gelişlerine ve çiçeğime. mandalina bana bi kere daha bi çiçek almıştı ama ben bakamamıştım. şimdi bol bol suluyorum. bunu yaşatmak istiyorum. nedense canlı çiçeklere bi bakamıyorum ya puf...
***
komşum anlattı. ayın biri kilisesi mi ne varmış ne dilersen oluyoomuş.. :)
bide her ayın 1inde gidiyolar mış falan millet. hemde nasıl kalabalıkmış.tanyeli mi dersin ayşe arman mı dersin.. ne garip insanlar var ya. oturup dua edeceğine allaha. hani gitsen bi evliya mezarına bile ondan istemiyosun ki. yüzü suyu hürmetine istiyosun. ama bunda noluyo yani. bide böyle aforoz falan olur ya ondan da yapıyorlarmış. ya rabbim. allah korusun. kimseyi düşürmesin allah. gereksiz işler bunlar. şeytanın tuzakları. e dileğin kabul oldu diyelim... ndan sonra ters olmaz mı gidip hristiyan mı olcaksın mesela?? ay sinirlendim
***

5 yorum:

eslem dedi ki...

eksik yazmışsın yazıyı "keşke eslem' de gelseydi " dememişsin mesela .. okumasın bozulur :p

mel dedi ki...

bi de hulofero yazmışsın, hulofera görmesin bozulur :))

ahumeyra dedi ki...

ben sana mevre desem nasıl olur,yani pek bi bozuldum mervecim :p

uff ya, benim hatam.. o çiçeğin haftada 2 kere sulanıp 2 kere de dışarı çıkarılıp havalandırılması gerektiğini söylemeyi unutmuşum :(
ha bu arada eğer çürümüş gibi olsada bi kaç ay içinde sulanmaya devam edilirse çiçek tekrar canlanırmış..

biz de çok memnun ayrıldık senden;)
son dakka haber verip gelmek gibi bi densizlik yapmış olmamıza rağmen çok iyi ağırlandık, sağolasın..

mer dedi ki...

ya karıştırmışım işte. sende bana ner de : )

ya çürür gibi oldu ama sonra bol bol suladım taştı hatta suları. şuan iyi durumda çok şükür. bi havalandırılması kaldı inşlh en kısa zamanda. biraz ısınsın hava. soğukta üşümesin...

ne demek densizlik efendim. bnde çok memnun oldum. kekimde vardı nasıl olsa :) pirinç salatanızda çok güzeldi daha ne olsun :)
gene beklerim.
ama sen bekle. heran gelebilrim :)
mesela pzt :p

ahumeyra dedi ki...

heran tetikteyim hazırım :))

kış da olsa havalandırılırmış!!

adamın yalancısıyız :))

 
web analytics
nolmuş?