Pazartesi, Şubat 18


Karlı bir günde ne yapılabilir ki başka? diyecektim ama sanki kar olmasa ne yapacaksam? :) ve puf...

Muffin tarifi buldum ve gene istediğim gibi kabarmadı. kesin bi püfü var.Hemde bu sefer yabancı bi siteden yaptım. Ama çok basit birşeydi anladım :)
malzemeler ;
* 1 yumurta
* 1/4 bardak sıvı yağ
* 1/2 bardak süt
* 1+1/2 bardak un
* 1/2 bardak şeker
* kabartma tozu
* tuz

yumurta, sıvıyağ ve sütü karıştırıp içine toz karışımları ilave ediyoruuz. ve muffin kalıplarında hop pişiriyoruz. diyordu. içine de istediğiniz meyveyi koyun demişler. ben elma rendeledim,çiğden koydum içine. ve tabii ki tarçın ekledim. güzel oldu bence.Ahdm almalı kek istemişti benden. onun sayesinde bende karlar düşerken göküzünden ağır ağır, süper bi kahve keyfi yaşamış oldum. teşekkürler ah.. :p

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?