Cuma, Şubat 1

tamam süper yemekler yapıyor. harika bi insan görüntüsü var. süper ev hanımı tipinde. çok mütevazi gözüküyor olabilir bazen hani hanım hanımcık falan. ama herkesin içinde olan hava atma şeysi onda da var. bi resim koyup altına son dakika menusu yazıyor,ve gelen yorumları beklyior.
_son dakikada bunları mı yaptın süpersiiin..
millet özellikle düşünüp okadar şey yapamazken kızımız son dakika menusu diyerek ben süperim demek istiyor. bide üstüne üstlük bebeğe de baktım arada ama ,süperim işte diyor resmen. değil mi? evet şimdi sıra bende :) süpermişim haberim yokmuş.ufak bi gazla ve sonraki güne gelecek önemli misafirler için bi başladı mı insan yapabiliormuş bi son dakika menusu :) hele bi bitsin bende koyucam son dakika menum diye :)

birde birşey demeden kapatmıyım bu postu. bugüne kadar yaptığım en güzel cheesecake şuan fırında. en yakın zamanda da sadece burda :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hepimiz ev hanımıyız, hepimiz süperiz

ben nasıldım ama onu da anlat mer. yaptıklarımı buraya yazsam, ohoo

ayrıca, ailemizin kadil simidinde yaptığım devrim anneannem tarafından takdir edilmiş, çok mesud oldum. :)

 
web analytics
nolmuş?