Çarşamba, Şubat 27

Yapım aşaması... Bazısı sadece düşünce :)



Kalmış yünlerimi değerlenireceğim birşey buldum sonunda. herkesten kalmış yün bekliyorum benimkiler yetmicek bile :)
Öncelikle şu yatakörtüsü tabi. şimdilik bi bebek yatak örtüsü yapayım diyorum. inşlh azimliyim. 5 tane ponpon yapmış bulunmaktayım. geriside gelecek. en kısa zamanda göstericem inşlh battaniyemi. şu kapı şeysi de fena değil ama çocuklar koparırı bunları :) çok kullanışlı değil..
Bu bebek odası halılarına da bayıldım. Fazlaca şeker olmuşlar. Abartıp ponpon işini yapsam süper olcak. ama kalanlarla başedilecek iş değil. rengarek yünler almam lazm...
bide ponponlarla hayvancıklar buldum (sabahnur duymasın) uğraşmaya gerek yok öle örmeye. ponponları birbirne yapıştırıver. :) iki göz bi ağız,iki de siyah ponpon kulak yerine, alsana fare :)

ponpon yapımı için şuraya ve buraya bakabilrsiniz.. ben buraya baktım,gerçi annemden öğrendiğimdi. yabancı sitelerde bu ponpon işi için bi alet de var ama biz onu kartondan yapanlardanız :) işte annemin yaptığı şekilde biraz ziyan olyor yün ama olsun güzel oldu :)

3 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Hepsi çok güzel. Hangisini yaparsan, şimdiden ellerine sağlık. Özellikle halılara bayıldım ama sonra o ponponlara takılıp düşebilecek bebeler geldi aklıma, önlerine bakmadan yürüyorlar ya. Karşıdaki sivri masa ucunu bile çarpınca farkediyorlar.

Hamarat Anne dedi ki...

:) cok guzel fotolar içim acıldı felan. ponponları gorunce aklıma ilk tırtıl yapmak geldi:))

Adsız dedi ki...

Ponpon mu yapıyorsun mer? Blog da yaz biraz :)

 
web analytics
nolmuş?