Salı, Mart 4

Amacım bişey ortaya çıkarmak olsa gerek. kavradım mı işi. aynı şeyi tekrar etmekten o kadar sıkılıyorum ki. hep yeni birşeyler denemek istiyorum ki baladığım eldiven bittiğinde tekini yapmayabilirm bile muhtemelen. öğrrendim ya nasıl yapıldığını o bana yetiyo sanki. o yüzden tek parça şeyler yapmak bana göre. arkadaşım için yaptığım atkının uçları bitmedi daha. halbki atkı bitsin diye uğraştım uğraştım şimdi iki ponponu dikemiyorum. benim sorunum birazda bi işte çok uzun süre duramamaktan. ne derler böyle tiplere. tabii ki şıpsevdi. hani o nu da yapayım onu da yapyım derken herşey hakkında fikri olan fakat hiçbi konuda uzmanlaşmamış biri olup çıkıyorum. hani tv8 de bi program var. uzman avı. defne sunuyor. yoldan geçenleri durdurup bi uzmanlık alanı soruyor ve iki kişiyi yarıştırıyor. bakıyorum da millet neler biliyor. ya beni durdururlarsa bigün diye hazırlanmam lazım :p eskiden ne güzeldi bişi istiyolardı irinden istiyordun falan. o zamanlar düünürdüm ahmedi ararım diye :) uzman deyince ınternette uzman.tv diye bi siteye rastladım. gayet ilginç. kimin aklına geldiyse. okumaktan sıkılanlar ya da biri anlatınca daha iyi anlayanlar için birebir. herkonuda bir uzman var ve videoda anlatıyorlar. ben suna dumankayayı dinledim cilt için :) çünkü çok dertliyim... sivilcenin en büyük ilacı sarı kantaron otu imiş. nerden bulucam ki ben şimdi onu. puf.. :(
sivilce deyince...
geçenlerde annemdeyken bi kadın geldi. işte bi ara yanında oturdum falan çsivilce gördü suratımda ne bu falan dedi çıkıyo öle arada dedim. sorna neyse ben gittim. sonra anneme merve çok bozulmuş ne güzeldi falan demiş. hahahyt... manyak kadın... beni mutsuz falan sanıyo herhalde. mutluluktan çıkıyor belkide :) belkide çikolatadan :)
çikolata deyince...
diete girdim. çok sıkı. burayada yazayım da unutmıyım :)
PAZARTESİ:
SABAH :1 dilim ekmek, bir parça yarım yağlı peynir, çay, kahve, ada çayı, ıhlamur (şekersiz.)
ÖĞLE :Bir kase salata yanında yoğurt, limon az tuz sirke nar ekşisi.
AKŞAM :Bir tabak ıspanak yanında yoğurt.


SALI
SABAH :Bir armut, 10 adet light bisküvi
ÖĞLE :Bir kase cacık (az tuzlu yağsız)
AKŞAM :5 Adet ekmeksiz hazırlanmış köfte


ÇARŞAMBA
SABAH :Bir adet greyfrut
ÖĞLE :100 gr haşlama veya fırında tavuk
AKŞAM :Bir tabak fırında mantar


PERŞEMBE
SABAH :Bir dilim kepek ekmeği, 3-4 siyah veya yeşil zeytin
ÖĞLE :Bir tabak mevsim salatası
AKŞAM :Bir tabak yağsız menemen


CUMA
SABAH :10 adet light çubuk kraker, 1 meyve suyu sıkma
ÖĞLE :1 tabak taze fasulye (tatlı kaşığı zeytinyağlı)
AKŞAM :Bir parça bonfile ızgara yağsız


CUMARTESİ
SABAH :Peynirli sandöviç
ÖĞLE :Bir simit yanında çay (şekersiz)
AKŞAM :2 Orta boy patates haşlama


PAZAR
SABAH :2 adet meyve
ÖĞLE :Salata yanında süzme yoğurt
AKŞAM :2 adet tavuk but veya 2 adet kanat yağda kızartılmayacak
hadi hayırlısı...

4 yorum:

Haydi mutfağa dedi ki...

maşallah Merve, eldiven örmüşsün.
zor değil mi?
siviceler ile ilgili birkaç site:
http://hanimlar.com/moduller.php?modul=makale_oku&id=1450

http://hanimlar.com/moduller.php?modul=makale_oku&id=1512

maya maskesini denemeyi düşünüyorum.
sevgiler.
Gamze

mer dedi ki...

çok teşekkürler. o siteden yararlanıp kayısı yağlarımı almıştım :) biraz daha inceleyim.
geçenlerde derya baykal da söyledi maya ile ilgili. hadi yapalım :))

eldivene gelince. ben diğer tekini yapmam derken sadece 2 parmak yapmakla kaldım :) ama yanlış yapmışım. meğer baş parmaktan başlıcakmışım. ben küçkten başlayınca altta kaldı başparmak falan işte :) ama azimliyim inşlh yapıcam..
ama şöyle bi bakınca..
şu yabancılar o kadar güzel şeyler yapıyorlar ki. bizim türklerde hiç bu kadar güzellerini görmedim. ingilizce çalışmaya başladım sırf onların yüzünden. tabii örme terimleri falan var ama. hele berelerine bitiyorum. nasıl yapıcam ben onlar gibi ya. pu bunalıma girdim bak şmdi :p

uzun yazdım galiba. neyse
teşekürler gamze. mayayı deneyelim izlnemilerimizi aktarırıız :)

meyrâ dedi ki...

bu aralar herkes rejimde, rejim mevsimi mi geldi yahu :))
mervecim sen bunu bi hafta uygula, eksiksiz ama, koca bir dilim pastan benden olsun, ne dersin :p

mer dedi ki...

tamam süper olur :)

 
web analytics
nolmuş?