Cuma, Mart 7



mayaladım 20 dk bekledim ve gülünce kırılıcam sandım :) mayadan bahsediyorum. mayayı ılık suyla ıslatıp yüzüme sürdüm. 20li yaşlarda ayda bi yapılmalıymış. ki bence de yapılmalı. pek yumuşacık oldu. bilmiyorum sivilcelere bi etkisi olacak mı ama. sevdim ben. maya kkusunu sevmiyorum ama. kuru maya çok kötü kokmuyor çok şükür...

burda bi video şeysi var denemek istedim ama olmadı.halbuki süper bi şarkıydı.
love story.. eskilerde oldukça tutmuş bi film. klasik bir konusu var ama ilk çıktığında başka öyle film yoktu sanıyorum. bu flile ilgili bi merakım yoktu. ki teyzem gençliğimde beni benzetirlerdi diyene kadar. izledim ve teyzemin gençliğini koydum baya benziyor. fakat teyzem bence türkan şoray gibiymiş. maşallah süpermiş. bi ara resmini eklerim.
şarkı da pek anlaşılır değil mii? e aşk olunca her dili anlıyo insan falan deyip geyik yapabilirm ama boşverin :) (love story where do i begin, bende böyle veririm ekleyemezsem :))

1 yorum:

hulofera dedi ki...

bu maskeyi bi kaç sefer ben de yapmıştım gençken :p
yıkayınca yüzüm kızarmıştı benim nedense.. benimki limonla maya karışımıydı, ondan mı ki?? ama yumuşacık oluyor insanın yüzü cidden.

 
web analytics
nolmuş?