Perşembe, Mart 20

Susamlı Tavuk But





ilk olarak fotoğraf için yemekzevkine çok teşekkür ederim :)


Normal de butları cornflakese buluyorduk. ben değişiklik olsun istedim. önce geceden soya sosuna ve köriye yatırdım butları. sonra önce kremaya batırıp etrafına susamları ektim.. bence süper oldu. abim tarifini de sordu. ehe...


bizim evde abime beğendirmek çok öenmli bi olaydır. hatta annem aramıştı ablamla konuşuyordu. mervenin yemekleri nasıl olmuş demiş. ablamda çok beğendim demiş. annemde abin beğendi mi öenmli olan o demiş :) ehe... hakakten ama gençlik yıllardımda hatırlarım abime kahve yaparken bile heyecanlanırdım :) ki bide hani yemekte taş çıksa o abime çıkar. o yüzden belki de bu dikkat.
ve abimi çok severim ben. ay canım abim..


soya sosu deyince aklıma geldi. okusak iyi olur şurayı.
halbuki çok lezzet katıyor yemeklere..

bide kaşarlı mantar yaptım kuzuluktan aldığımız güveçlere.
önceki gün yaptığım kadar güzel olmadı nedense. galiba biraz kurudular. ama yendi gene işte.
bidahakina bu güveçlere mantarlı etli bi yemek yapmak istiyorum. tabii porsiyonluk olacak. bakalım kime kısmet...
şimdi yolculuk var fatihe.






1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tavuk süperdi. Dersini çıkarttırıp da pişirdiğini neden söylemiyorsun? Asıl püf noktası oydu bence. Deriyle pişince işin en güzel çıtır yanı deriyle birlikte atılıyor. Ama böyle olunca çıtır kısmı afiyetle yedik. Ben de senden sonra tavuk kalçayı krema ve susamla pişirdim. Güzel oldu. Ama köri, soya sosu gibi olaylarımız yoktu evde o yüzden sade oldu. Bizim memlekette köri filan bilmezler. Geçen markette kedi dili var mı diye sorduğumda görevlinin yüz ifadesini görmeliydin :)

 
web analytics
nolmuş?