Perşembe, Mayıs 22

Bugünlerde öyle saatlerce nete girip oyalanmıyorum. Hem yapacak birşeyim yok hem de ne me lazım bişi olmasın falan.
ama...
nahnu haber verdikten sonra biraz girip bakmış hiçbirşey anlamamıştım ve bırakmıştım. sonra gene görünce biyerlerde biraz bakınıyım dedim. bakmaz olaydım. yamangezgin kaybolmş ya sizler de duymuşsunudur. ipuçlarını bularak oyunu geçmeye çalışıyorsun. sen buldukça güncelleniyor oyun. şuan herkesin geldiği yere geldim sanırım. bekliyorum ki güncellensin. ama ipuçlarını da öle bi yerden bulmuyosun. bi sürü ite gezmen gerekiyor. u oyun için tasarlanmış sitelerden, bloglardan buluyorsun tüm ipuçlarını. karışık birşey. millet bazı ipuçlarını yazmışlar bile. ordan alabiliyosun da. sonra bi msn adresi veriyor oyun. ekliyorsun tabii karşıdaki bilgisayar. bişiler soruyor gene onları buluyorsun cevap veriyor ve seni başka yerlere gönderiyor. hatta bi bilgi için normal bi ev tlf var arıyosun ve karşına adam anlatıyor. tuşluyorsun falan söylüyor sana. ama çok gıcık bi oyun işte. şuan sadece bekliyorum nolcak bilmiyorum :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hey! gezgini ararken kayıp mı oldunuz kuzum?

 
web analytics
nolmuş?