Perşembe, Temmuz 10


sincapları izledik geçen gün. komik bi filmdi. yani tamamen olanaksız çizgi film gibiydi. yani sincapların konuşması oakdar da garipsenmiyor falan. şarkı söyleyip zıplayıp duruyorlar. olanaksızlıklara gülüyor insan en çok. ama tabii benim haberim yoktu bunlardan. ahmd ufakken çizgifilmini izlediğni çok sevdiğini söyledi. ama ben hiç görmemiştim. o benden yaşlı ondan herhalde(1yaş). neyse güzel bi filmdi.
bugünlerde öyle vurdulu kırdılı, savaş,korku falan izlememem gerekiyor. hep mutlu sakin olmalıyım. böle gülücükler saçmalıyım etrafıma. fkat...
geçenlerde farkettim bi fotoğraf çekilirken. gülemedim eskisi gibi. ama bunun kendimle alakası yok. fotoğraf çekilmemişim uzun zamandır sanki. garipsedim ama gene de güldüm :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biz de hatırladık bu çizgifilmi mer. çok güzeldi. hatta seninle izlediğimizi bile hatırlıyor gibiyim..

mandalina dedi ki...

ben de öyle. garipsedim ama güldüm :)
sevimliydiler ama ya hu :D

mandalina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hulofera dedi ki...

ben de hatırlıyorum bu çizgi filmi ama senden yaşlı değilim mer :p
"hsbc", sanırım yayınlanan kanalın adı buydu.. biz de çok severdik küçükken, hatta 3 kardeş kahramanları paylaşmıştık, alvin benimdi fln :)) hey gidi.. de filmi pek sarmadı nedense, sıkılmıştım izlerken :)

 
web analytics
nolmuş?