Cuma, Ekim 10

en çok bugün araba kullanmışımdır herhalde ömümde. karşıdan geldi 2 arkdaşım. bide emel. gezdik durduk. ordan oraya ordan oraya. çok şükür bi vukuat olmadan sağ sağlim eve gelebildik. fakat bacağım ağrıyor biraz. bi oraya bi oraya basmaktan sanırım.
tepe natilusdaydık bi ara. mothercareden falan çıkıp ortaya doğru gelirken hepimiz bi anda durduk kaldık. iki tane çikolata şelalesi gözümüzün önündeydi. hemen yaklaştık. önünde bi sürü bayan vardı. e çikoalta bayanların vazgeçilmezi. adam bizim için hazırlarken hepimizin gözleri ışıl ışıldı. elimize aldığımızda kokusunu içimize çektiğimizde bambaşka alemlere daldık hepimiz. bi kere çok mutluyduk. okadar dertleştiğimiz konu, o kadar sorun biranda hoop gidivermişti. kokusu bile mutlu etmeye yetmişti. en alta muz koydu adam. üstünede çikolata şelalesinden erimiş çikolata bi kepçe. tabi o anda biraz bozulduk. bi kepçecik mi diye fkat sonra anlayacaktık onun bile çok geleceğini. sonra üzerine dışı çikolata kaplanmış çilek koydu. ben kavun istememiştim o yüzden fazla koydu bana. e tabi kzılar durur mu en iyisi bizde de olmasın dediler hemen :) ve çilekler bi harikaydı. sonra muz ve çikolata aşkı. herkes bitirdi fakat ben.. ki performansım herzaman çok iyidir yme konusunda. ama bu sefer olmadı. zaten bebeğimle beraber olalı beri çikolataya karşı çok bi ilgim kalmadı. tamam evde ki tobleronlar bitmiş olabilir ama. bi yiyişte çok yiyemiyorum gerçek. neyse işte.. çok yaygınlaşan mısır olayının çikolata şekliydi bu. ve bence çok iyi bi akıl. hatta bi bayi alsak ne güzel olur diye düşünmeden edemedim. sitesi daha yapılmamış. çok yeni bi olay sanırım. ki zaten yeni gördüm. neyse işte.. denemenizi tavsiye ederim. dobişko yorumu gibi oldu :) adı choc'nette. ama bi rakip açsak fastchocolate de süper olur bence. evet evet. bunu ben buldum haberiniz olsun...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?