Cuma, Ekim 3

ilkokulda falan ne derdi öğretmenler.. bayram tatilinde yazın ne yaptığınızı. ve başlardık bayramın 1. günü ; uyandım bayramlıklarımı giydim. el öptüm falan filan. ne kadar da farklılaşıyor bayramlar. bi kere o büyük kahvaltılar olmuyor annemde. herkes bi yere dağılmış oldu sanki. gene toplanıyoruz ama kahvaltı gibisi yok gerçekten. su börekleri, kahvaltılıklar, çolukçocuk,herkes en güzel giyinmiş bayramlaşıyorlar,yeniyor içiliyor, çok özlemişim gerçekten.

bu ilk ramazan bayramım oldu, akrabaları daha klay gezebildik bu sefer. arabamız yoktu ilk sefer. daha kolaydı ama trafikte o kadar sıkıldık ki. 2 buçuk saatte anca geçebildik karşıya. satıcılar falan dolmuştu yolda. hep düşünürüm onları görünce. yenilik getirmeyi aklına getiren hiiç yok. herkes kağıt helva satıyor. tamam alınabilir ama o kadar arabadan kaç kişi alır ki kağıt helva. 10dan fazla satan vardı. hepsine düşen pay ne kadar ki? yenilik getirmeleri gerekiyor işte. birileri de muz ve su satıyorlardı. hadi birz değişmiş ama. sürümden kazanacakları birşeye ihtiyaçları var bence. neyse.. hayırlı kazançları olsun inşlh.
bide ;
bayramda doğmamış çocuğuma harçlık topladım :) süperdi :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hilal Abla vermedi :) kapı parasını çıkaramadım

melda dedi ki...

bak şu harçlık işi hiç aklıma gelmedi benim! :) kurban'a artık :)

 
web analytics
nolmuş?