Pazartesi, Ekim 20

laylalaylaalayyy... mutluyum galiba. ne mutlu mutluyum diyene..

Haftasonumz güzel geçti sanırım. gerçi naptık dersek... düşünüyorum kayda değer bişi yok gibi. ama güzeldi işte. bişi olmasına gerek yok. zaten bazen insan bişi olmasın istiyor. öle geçsin zaman. en güzeli sanırım. cts kah evde kah natilusta hatta toyzz de geçti. uzun zaman durduk orda. hediye daha kolay seçtik, ahmd saatlerce araba baktı. gerçeğni alamayız bari ufağını alalım diye baktık da baktık. en sonunda şunu aldı. fotoğrafı da kendi çekti eline sağlık güzel olmuş :)
evde onu başucuna koyup uyuyacak sandım ama okadar da hevesli değilmiş meğer :)

Sonra pazar günü canım yeğenim Ömerin doğumgünü vardı. bende pastalarını yapacaktım. cts yaptım pazar süsledim. bence süper olmuştu. e her yiyenden de tam not aldı. bugün hele biri böyle bişi hiç yemedim süper dedi tarfini aldı. dedim ben istediğiniz zaman söyleyin satarım falan filan. a ne iyi olur dedi fakat inanmadı :) halbuki fiyatta iyi demişlerdi .ben 30 düşünürken 50 verilir rahat dediler:) tamam canım satıyorum sattım :) tarifi burda da var ama en kısa zamanda yeni blogumuz hobirikste de olacak. e yemekzevkine de koyarız belkii.. bilemiyorum, link verirse hobirikse düşünürüz :) ( nasılım eslem süperim dimi? :) e işletme okumuşum madem pazarlamasını da yapabiliyim blogumuzun dimi?? :))


3 yorum:

mandalina dedi ki...

pasta haricinde her şeye benzeyen rengarenk doğumgünü pastaları görmekten sıkılmıştım.

işte pasta gibi pasta, ne güzel! :)

eslem dedi ki...

süpersin gerçekten ne diyim :))
bir de happy birtday ömeeerrr ;)

melda dedi ki...

size vermicem de kime vericem link. :) unutmuşum veriyorum hemen..

 
web analytics
nolmuş?