Pazartesi, Ekim 13

peynirli domatesli sandiviç yerken bi blog yazmak geldi içimden. belki de hala neyin eksik olduğunu bilmediğimden. peynirli domatesli bi sandiviçin yanına bişi daha olmalıydı. ama bi türlü aklıma gelmedi gelemedi. zaten sandiviçte bitti. :)

birazdan yemek yapmaya gidicem. tabi herzamanki gibi en basit şey olsa bile bi bakmak lazım kim nasıl yapmış falan. çok kötü bişi bu aslında. hiçbişi aklımda olmuyor sanki. herşeyi ınternetten bakmak istiyorum. bi ara ınternet bağımlılık yapıyor insanlar doktorlara gidiyor falan diye haberler çıkıyordu. artık o haberi yapanlar da dahil doktorlar da dahil bağımlı olduklarından herhalde hiç haber yapılmıyor. ınternetin faydaları çıkıyor hep. gerçi tabi sorunlar da var. nice ailelerin yuvaları yıkılıyor, nicesi üzülüyor, dertleniyor, fena şeyler oluyor işte. Allah beterinden uzak tutsun bizleri. ve bizler yemek tarifleri bakmaya, kah eğlenmeye kah rızkımızı çıkarmaya devam edelim masum masum...


( peynir domates acaba yanına çay mı yapsaydım?? )


dün 2 sene önceye gittim. moralim bozuldu gene. bunalıma girdim. depresyondayım hatta. böle eski fotoya bakmadan bakınca normal gözüküyor herşey ama.. bi insan 2 sene de ne kadar değişebilir ki... hele bi beklenen gelsin de... 10 sene önceeye dönmeyi planlıyorum... :p


yok bu kadar da küçülebileceğimi sanmıyorum :)
bence peynir+domates+simit üçlüsünü özlemişim ben. e çaysız da olmaz tabi.
hadi yemek vakti. tabi devamında temziliğe devam... ne zaman biticek ki bu işler? hiiç...

1 yorum:

melda dedi ki...

çarliston biber olabilir. ya da zeytin. ben de sandiviç yapmaya gidiyorum.

 
web analytics
nolmuş?