Cuma, Ocak 25

şükür kavuşturana

Zaman da ne çabuk geçmiş. sanki yıllar oldu. pardon ya hakkaten yıllar oldu yazmayalı. sözdü nişandı evlilikti zor işlermiş. bitti de çok şükür rahata erdik. erdim dimi ? :) çok şükür erdim inan ki :)

tabii kim okur bu blogu o da bi soru ama okunmasına gerek yok. benim şu yazma isteğim körelsin de başka birşey istemem.
Hani düşündüm yemek blogumu açsam? yemekzevkine rakip yemek keyfi yapmak aklıma yatmıştı aslında. ama hep yemekten bahsetmek bana göre değil. :) ne diyorum ben ya :)
yok öyle değil yani bişiler yazmam gerekiyodu ite. yazıyorum vatana millete hayırlı olsun..
gerçi artık tipik bi ev hanımıyım. ki bazı insanlar hani ev hanımı muhabbetini beğenmediklerinden olsa gerek konuşmuyolar bile benle :) ama ama ben öle bildiğiniz ev hanımlarından değilim kuzum.
yemek yapıp temizlik falan yapyorum olabilirm ama inanın ki o salak sabah programlarını hiç hiç izlemedim.
dün komşuya gittiğimde bana seda sayanı meth etti. ne diyebilirdim ki. he he öledir mutlaka falan.
hani derler ya.. kadınların konuşmaya ihtiyaçları olur işte bütün gün yanlız kalırlar ve eşleri geldiğinde onlarla bol bl konuşurlar ama bu konuşmaya hasret olduklarındanır. tabi eşlerine bu dırdır olarak gelebilir o ayrı bi konu. işte. tam da bunu yaşıyorum. ama kendi üzerimde değil. komşum yılların vermiş olduğu sıkıntıyı benimle paylaşıyor. düüncesi ayrı ayrı duracağımıza evlerde gel bana kahveye gel bana çaya. tamam canım iyi bişey gideyim o da gelsin ama insan bazen sıkılıyor. işte dediğim gibi yılalrın birikimi var. ve konuşmayı da çok sevince. ben hı hı ya öle mi demekten yoruluyorum. ne burcu caba komşum. olayları o kadar ayrıntılı ve tekrar tekrar anlatıyor ki.. :)
ama ii insanlar canım. hle kedileri süper. eve kedi alma isteğimi onunla geçirmeye çalışıcam inşlh.
şimdi blog insanı modelinden çıkıp ev hanımı halime bürünmeliyim. akşam için yemek yapılmalı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaw sanki banada taş atılmış ama dinliyorum ben seni ya walla bak :) tamam gözüm televizyonda ama kulağım sende

 
web analytics
nolmuş?