Cuma, Ocak 25


bide buraya bloglardan yaptığım tarfileri yazayım. çünkü gene aradığımda bulamıyorum o tarifi. en güzeli yazmak.
hazır tartolet kalıpları için güzel bi muhallebi taarifi arıyordum. ahmd hemen istediğinde yapılabilecek birşey buldum. tariften 12 tane tartoleti doldurdum ben. ama daha bol koymak lazım. 8 9 iiydir sanırım. tarif şöyle
1 yumurta
1 çorba kaşığı nişasta
25gr. şeker( 1 kaşık koydum)
150ml. süt (1 su bardağı)
1 paket vanilyalı şeker

*Yumurtayı ve şekeri çırpın, nişastayı ekleyip hafifçe karıştırın. Sütü ısıtın, kaynamasına yakın ateşten alın ve yavaş yavaş yumurtalı karışıma yedirin. Karışımı tekrar tencereye koyup hafif ateşte koyulaşana kadar karıştırarak pişirin. Vanilyayı ekleyin
*Krema soğuduktan sonra tekrar karıştırın ve tartöletlere paylaştırın.

şimdi gitmeliyim...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?