Cuma, Ocak 25

Ne yapsam ne yapsam diye düşnürken fakat süper tarifler bulmama rağmen bugünlük yemek deneme limitimi aşmışken hem leziz olsun hem de kolay olsun diye hindistancevizli kek yapayım dedim. çoğu blogda da vardır hani hazır kekin üzerine yumurta+şeker+h.cezizi+ceviz+sıvıyağ ile yapılan. tam başladım ki vuu kalmamış ki evde hindistancevizi. ne yapayım ne yapayım derken kafadan bişler atmaya karar verdim :) süper oldu inanın ki :)
1 yumurta ve 1 çay bardağı pudra şekerini çırptım. içine kırılmış ama taneleri de kaldı fındık koydum 1 bardaktan biraz azdır sanırım. sonra damla çikolata, bide beyaz damla çikolata koydum. az da süt koydum ama meğer büyük bir hata yapmışım. kek fazla emdi içine karışımı :)
ama gerçekten güzel oldu. unutmadan bi kaşıkta nutella koydum :) gerçi bu kadar şeyi ekmeğin arasına koysanız gene güzel olurdu ya :) olsun bu da güzel oldu.. işte şöyle birşey ;

yemek blogu gibi gözüküyor olabiirm ama değilm haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?