Pazartesi, Şubat 25

şamil falan...

ya konu falan herşey çok güzel de. bu o adama kıl oldum. her bölümde bunun komikliklerini izlemekten konuyu kaçırıyorum. şu ale bakın hele kaşlarını çatıyo ki hani karizmatik olsun.. sonra ciddi bi iş oduğunu göstersin. ya bruce willes hiç kaşlarını çatar mı? adam gülerek tebessüm ederek bile adam öldürür. gayet de ciddiye alırız dimi? olmuyor inanın ki hiç haz etmiyorum. konuşması, bakışları hepsi öyle yapmacık ki.. keşke arka sokaklardaki çocuk falan oynasaydı. 2 kat artardı izleyici.

****
kaplumbağalarımız hasta.. yani hasta olduklarını düşünüyoruz. aldığımız yer bize hiç söylememişti bu kadar ayrıntılı bakımı olacağını. şimdi okuyorum da forumları falan. ooo... uv ışıkları, filtreleri, ayrı gece ışıkları, ısıtıcıları, vitaminleri... bizde bi fanusları var. o da forumda ölüm fanusu diye geçiyor :( pek keyifsizler günlerdir. ne elimizden yemek yiyolar ne canlı canlı yüzüyolar. gerçi bayadır yüzdürmüyoruz akşamları. uf.. bide kabuğunun arkasında biraz yumuşama var sanki. dün keşfettiğimize göre meğer güneşe baya ihtiyaçları varmış. güneşe koyduğumuzda o kadar kmik bi şekle geldiler ki. ikisi de başlarını çıkardılar ısınmaya çalıştılar sanırım resmen. uf.. özür dileriz kamlum ve bağa.böyle olsun istemezdik. halbuki deseniz abim ablam bizi güneşlendir hemen koyardım. nolcak elime mi yapışacak.

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?