Pazartesi, Şubat 25




Uzun zamandır planladığımız fakat ya hava koşullrından ya da misafir koşullarından dolayı ertelenen "eskisi gibi" adlı gezimizi yapmış bulunmaktayız. Neden eskisi gibi onu anlatayım. Şimdi evlenmeden önce gezerken amacımız sırf gezmek,yeni yerler görmek,beraer dolaşmak hatta bazen kaybolup daha da yeni yerler görmekti. fakat evlendikten sonra geziler sadece biyere yetişmek amaçlı koşturma ve öylelikle biyerler görme oldu. hadi karşıya geçerken bari motora binelimde değişiklik olsun falan dedik artık son zamanlarda. Ve işte eskisi gibi gezmenin hayallerini kuruyorduk ki kar yağdı. Fakat bu haftasonu bizim için öyle ideal bi gündü ki. tabii ki tüm şarjlarımızı (makinalar ve midemiz)doldurarak yola çıktık. çengelköye gittik fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere. şu çınaraltını çok merak ediyordum görmek istiyordun sonunda gördüm. hakkaten çınar altıymış :p baktık bi ama oturmadık hemen. yürümeye devam ettik. o deniz kenarında ki camii yte kadar yürüdk resim çeke çeke. çok güzeldi herşey. güneş, deniz , sen , ben , o...

dönüşte martı diye bi yere girdik. aslında yeri çok güzeldi tamam emek çay kahve de güzeldi ama. otururken sırf hayal kurdum. burayı bana verseler neler yapardım diye. tavanlar masa örtüleri. hatta masalarda ki çiçekler. pek özensiz biyer geldi bana. ben olsam her gün mevsime göre çiçekler koyardım. bazen ortanca her masaya bazen gül. ne güzel olurdu ya... yemeklerden mantı vermeyi düşündüm. ama mantı evi olmayacak şu reklamlarda ki beyaz masa örtülü mantı evi gibi. cheesecakeler olcak ve çeşit çeşit kahveler.. of.. ne güzel olurdu... aklıma geldi de.. çoğu insanın cafe açma düşüncesi var etrafta. hele blogu olan herkesin :) aman çok para bulmayalım yoksa herkes kendi cafesinde içecek kahvesini gelen giden olmayacak sonra.

ahmd deniz mahsullu makarna yedi. denizden ne çıksa yiyer ahmd. bende tattım fena değildi. bildiğin böcek :)
tabii çınaraltı denilen yerde de çay içtik fotoğraf çektik bi sürü. ama etrafta kocaman makinaları görünce tırsıp koyuyoruz çantamıza makinalarımızı. sanki yicek.. ama ayıp yani büyük varken yaında çekmek:) ama bende büyücem bigün. (oo oo oo ... )
sonra ben üsküdara kadar yürüyelim dedimse de yürümedik bindik otobüse. sonra üsküdarda gezdik. ben anladım gündüz çok güzel değil üsküdar gece tercih ederim. sokaklar gece çok hoş gözüküyor.
a ide çengelköyde çikolata kahve dükkanını gördüm. görmekte baya zorlandım çünkü gayet oldukça minik bi yermiş. buralarda olması lazım diyorum ama göremiyordum o kadar yani:) bi çay ocağı büyüklüğünde anca. içeri oturup rahat olunuyor mu bilmiyorum. 5 kişi belki sığar zaten. ama doğru ya doğru çikolatalar çok hoş gözüküyordu.
evimize geldik şükür sonra. insanın evi gibisiii yook... artı ikea evimizin herşeyi. :) ve ben koçtaşa gitmesem de evimi çok seviyorum... home sweet home... :)

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?