Pazartesi, Şubat 18

karahmer

Sanki yıllar geçti bu haftsonu. O kadar uzun geldi ki. Sanırım farklı farklı bi ürü şey yaptığımdan...
Cuma günü Fatihteydik.İnanır mısınız marketi bile özlemişim :) Ben yokken yapılan deişiklikleri farketmek bile çok zevkli. Aaa bu burda yoktu nidalarıyla geziyorum Fatihte. Ya herşey varmış hakkaten Fatihte. İl olacak yer yahu :p Üsküdarda da var tabii ama Fatih gibi değil. bol çeşit falan. ay neyse ama şükür ki Üsküdar da sevdiğim bi semt olmuştur herzaman.

üsküdar geceleri

Ama mesela Fatih saat 9'da 10'da gayet cıvıl cıvıldır doludur insan. Ama Üsküdar'da bi sakinlik var. Herkes çekiliyor evlerine. Halbuki şu güzelliğe bakın. Hele de sahilde ki çalışmalar bitse ne güzellikler daha da ortaya çıkacak. Şuan sahilde gezeyim desen bile emde gezecek yer olmuş olsa bile baktığında denize çok hoş bi görüntü olmuyor. Heryerde koca koca makinalar falan. Hatta motorla beşiktaşa giderken bi bakayım desen üsküdara. şöyle ki en son biz kız kulesini görmekte zorlandık :) En kısa zamanda biter de inşlh yoluna girer heryer güzelleşir inşlh...

Dışarıda lapa lapa kar hatta tipi tipi tipi yağarken çıktık yola. kayınvalidemlere gitmek üzere çıktık saatlerimiz 7:30 idi. Tabii canımız karda yürümek istediğinden olsa gerek. Çok şükür kolaylıkla gidip geldik. Gelişimizde gezdik bile. Parklarda kartopu oynadık. Ağzımdan burnumdan girdi karlar. ama güzeldi(ama bi daha yapma) :) Aslında dışarda zaten kar oynarken bi sorun olmuyor da. Evde camdan alınan karlarla muhattap olunca pek bi fena. :)

Cumartesi daha da dolmuştu etraf. Tabii ki çıkmalıydık dışarı. Biraz dolaşaraktan capitole gittik. Çok komikti. giriş ve çıkışlarda hep bi kalabalık. Girişte herkes bi yandan üstünü temizlerken bi yandan da atkı bere eldiven hatta montlrından kurtuluyor. çıkışta ise herkes sarıyor sarmalanıyor. Baya baya insanları seyrettim. A evet bnu yazacaktım ben insanları çok izliyorum. otobüste metroda pek seviyorum nedense. Onların hakkında bişiler düşünüyorum falan. Nedir necidir falan diye. Geçen farkettm. Sonra devam ederim...

Bide pek bi ucuzluklar başlamış. Hatta sanırım bitmek üzere bile:) Hep böyle zamana yetişirim zaten. Ya en paalı zamanda beğnirim. Ya da beden meden bişey kalmadığında:) Kalmıyo nedense :)

Eve geldiğimizde çok heyecanlıydık. Çünkü farklı bi kahve almıştık ve hemen denemeliydik. adı brazil mind idi. Vuu süper kokuyor falan diye diye nasıl yapsak diye konuştuk. Neyse ahmd başladı yapmaya ki... cahilliğimize verin fazla filtre bi kahve almışız. zamazingosuna ihtiyacımız varmış :(

Bakıyorum da dışarı. Bembeyaz etraf. Ve bi aydınlık bi aydınlık... Seviyorum bu havayı. Huzurlu bi hava. Allah dışardakilere yardım etsin. Sıcak evimizden huzurlu gözükür tabii. Allah düşürmesin...

Keşke kardan bi adam yapsak.. ya da köpek...

Köpek deyince aklıma geldi. Dün ilk defa gördüm can dostum yarışmasını. Belki iyi olur köpekler için barınaklar için. yardım falan olursa. Yazık onlarınki de can. Ya ama puf.. Bizde alsak keşke... Bahçeli evimiz olduğunda ilk işim... :)

not; Seninle hiç basılmamış karlara basmak çok güzeldi, hatta sonra takside korkmak ve kaymak bile...

3 yorum:

mel dedi ki...

sanırım jacops veriyor kahve alana o zamazingosundan.. ama kahve soğuyormuş, olana kadar.

ben de bu sabah güneş açınca aldım foto makinemi çıktım dışarı. basılmamış karlara bastım, dolaştım ettim. sonra artık eve gitmeliyim derken yokuşun tepesinden bana doğru koşan bir köpek ordusu gördüm! hadi aile diyelim.. hedefleri çöp konteynırıymış allahtan, ama o sırada ben boynumda koca makineyle dizime kadar karlara bata bata siteye koşarak nasıl girdim bir ben, bir allah, bi de güvenlikçi bilir! :)

mandalina dedi ki...

hiç basılmamış karlara basmak süpper bişi hakkaten. yüksek bir yerden karların üzerine atlamak, yatmak, yuvarlanmak, koşmak! :)
evler yakın olsa keşke de çıkıp oynasak biraz :))

mer dedi ki...

ya evet keşke.. eskiden yakındın tüh mandalina..
sabahtan beri arkadaki camdan gözüken çatıda kar kalınlığında acayip bi değişiklik var. 1 karıştı 3 karış oldu. ve ben o çatıda yürümek hatta yatıp bacaklarımı kolarımı açp kelebek olmak istiyooorum... :)

 
web analytics
nolmuş?