Cuma, Şubat 15

Taaa Fatih'e gidicem birazdan. Ama ben herşeye rağmen(göbeme vb) kurabiyemi süte batırıp yeme eylemi içerisindeyim. Olmasa evde halbuki yemicem ne güzel. Ama ben yapmasam birileri getiriyor illa ki. Ya da benim yapma sebebim misafir oluyor e kalanlarda bize. puf.. Yeter artık canım... Bu hafta evde hiç eksik olmadı kek,kurabiye,pasta.. Bi bitin bi daha yapmıcam diyorum ama ani biri gelince de iyi oluyor. puff.. Biri durdursun bizi..


bide for you da bi cookie gördüm alayım nasılmış dedim. gerçekten çok güzeldi. kalınca ve çikolatası pek süper.tam kıvamında... merak ettim markası neymiş diye bi araştırdım...

*dünyanin en güzel kukilerinin yaraticisi olan marka
*insana zaman zaman nestle halt etmis dedirten, cikolata markasi...

falan demişler... e anlamışım bende zaten ambalajından bile :p
bide şeker bi sitesi var. süpriz yumurtaları çıkarmış herhalde. ama içi farklı bi karamelliymiş.
artı sitede yumurtanın başına gelenler komik olmuş .aman neyse :)
Bu hafta da pek çabuk geçti. Haftaya yeni dietlre inşlh balamak ümidiyle.. sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?