Cuma, Şubat 15

mantar çorbası

şimdiiii... :)
mantarları soyuup limonlu suda haşladım. sonra süzdüm. güzelce blendırda cırtladım :) özellikle cırt sesine dikkat et. sonra ayrı bi tava yardımıylaa 1 2 kaşık un tereyağ ile beşemel sos gib yaptım içine yeterince süt ekleyip. sıvı bi kıvam olcak. pütür kalmasın ya da kalsın nasıl olsa gene cırtlıcaz :) sonra cırtlanan mantarların içine kaynamış su koyup bi kaynattım şöle. ondan sonra içine sütlü karışımı koydum bu arada tuz muz karabiber ekledim. ve kaynattım. he bu arada mantarları cırtlamadan önce azını ince ince doğradım ayırdım bi kenara. sonra işte bu sütlü karışımla da bi kaynaattım sonra gene cırtladım.iyice cırtlamak iyi oluyor. sonra da işte geri kalan mantarları koydum daha çok gelsin tadı diye insana. işte böyle. üstüne dereotu konabilir yoktu bende. ama kırmızıbiber falanda koyup renklendirilirse daha güzel duruyor. öle işte :)
düşündüm de iyi ki yemek blogum yok :)

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?