Perşembe, Şubat 14

saat kaç?

hep saatleri karıştırdım bugün.3 gündür dişçiye gidip geliyorum. ve bugünde saat 3 te ki randevu için 2 buçukta çıkacaktım evden. temizlik yapıyordum bu arada da. bi baktım aman allahım 2 buçuk. hemen giyinip çıktım otobüs durağına koşar adımlarla. sonra tlfnun saatine baktım 1 buçuk. dedim heralde saat yanlış.ahmd'i aradım doğruymuş. boşuna geçti zamanım. evde bi sürü işim vardı halbuki.. sonra gelipte akşam yemeğini hazırlarken bi baktım saat 6buçuk. koştur koştur kızarttım tavukları. sofraya koydum ki ahmd tam o anda gelbilir diye düşünüyordum. oturdum ve saat 6:15 di. mutfakta ki saatimi kursam ii olcak. daha dikkatli olurum belki.
mutfakta ki saat deyince..
ilk aldığımda baya incelemiştik. bana çok garip gelmişti saat. hiç böyle bi saatim olmamıştı. kuruyosun herşeyini. yani saat tamamen bana muhtaç. ben olmasam tamamen duruyor. tamam pillilerde durabilir ama öyle her hafta aman da saat mi durdu demiyoruz sonuçta. çok değişik gerçekten. işte bu yüzden mutfağımda saat olmasına rağmen herzaman kurmadığım için saat duruk :) kuruyorum e gene istiyor. gerçekten çok sıkıcı.
saat deyince...
ben malıma pek kıymet vermem. yani iyi bakmamakla beraber çabuk tüketirim sanırım. mesela melda ile aynı anda ayakkabı alırdık benimki eskirdi o yıllarca giyerdi. ama ben daha çok geziyorum ondandı bence :p neyse işte... en çok şaşırdığım şey şu oldu hayatımda. bi saat aldım taa 98 yılında ve geçen yaza kadar ne çizildi ne de kayboldu ne de kırıdı falan. herşeyi sapasağlamdı. süperdi çok seviyordum. ayıptır söylemesi lakostu.:) ozamanlar ne fiyaka yapmıştım sormayın :) hatta mel bile yapmıştı. neyse güzeldi işte. ama geçen yaz denize düştü:(
motora binmiştik öle konuşuyodum arkdaşla. elimde sarkık bölee aşağıya doğru. ve bi baktım yok. e düştü işte herhalde. o kadar üzümüştüm ki ah ahh.. canım saatim ya. şimdi olsan burda hiç şaşırmazdım saati.puf... :(
ama şimdi de saatim var. ahmd aldı sağolasun :)tam da istediğim gibi. gelin işi değil :)
sağolsun deyince...
ya hayatımın hiç bir döneminde bu kadar çok duymamıştım bu sözü : "Allah razı olsun"
benden de Allah razı olsun milyonkere...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?