Çarşamba, Mart 12



Ahmd iş yerinden getirmişti. Uzun zaman oldu. İzlemeyi düşünüyorduk. Ama erteledik erteledik ki düne kadar. Lost'un 6. bölümünü izledikten sonra tabii ki herzqamanki gibi gene kesmedi. Hep bi devamını izleme peşindeyiz alışmışız. Sonra dün akşam uzuuun bi lost teorisi okudum. Gece gece aklım karıştı. Gerçi karışmadı. Zaten farkında olduğumuz bazı şeyleri öncekilerle falan bağlamış. Ben sevdim. Aslında yavaş yavaş sırlar ortaya çıkıyo gibi hissediyorum ben. Yani bu sene karışıklığı olayı gayet normalleştirdi bence. E tabi bu 6. bölümü pek bi sağlıklı izleyemedik. Görüntü başka, ses başka, alt yazı başka yerlerdeydi. Ama anladık :)
Lost room dizisini izleylim dedik sorasında. Sitelerde güzel diyorlardı.Ekşide biinin dediğine aynen katılıyorum ;
* lost'un 3 sezonda verdiği tadı lost room 3 bölümde veriyor.
bi başladık zaten dizinin yarısını oluşturan 3 bölümü izledik. evet 6 bölümcük bi mini dizi lost room. ama izlerken insana film izleme hali veriyor. filmde olabilirmiş diyosunuz. bazı yorumları falan okudum 3 bölümden sonra da. nasıl 3 bölümde bitirecekler şaşırıyorum. daha çook uzayabilrmiş aslında. muhtemelen biz yarın bugün bitirirz bu diziyi. ama şiddetle tavsiye ediyorum.
son zamanlarda böyle diziler tutuyor. farklı, gizemli. heros da herkesin bi gücü vardı. bunda da nesneler var. farklı güçleri olan. esas adamımızda ki anahtar. hangi kapıyı açarsan aç bi odaya gidiyo. çıkarkende düşlediğin istediğin yere. kızı oda da kaybolduğundan adamımız tüm nesneleri bulup hatta esas nesneyi bulup kızını kurtarmak için çabalıyor. bakalım nolacak. merakla ahmdyi bekliyorum. yoksa şimdi izlerim ben. izlesem mi :p

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?