Çarşamba, Mart 12



Bi alışveriş merkezinde ahmd kabindeyken bu şarkı çalmaya başladı. Nasıl birden taa gerilere gittim anlatamam. taa ilk yabancı müzik dinlediğimiz zamanlar. tabii titanic ile başlamış maceramız. melda ile yazmış olduğumuz my heart will go on sözleriyle okulda kızlara hava atıyorum. bi yandan söylüyorum ama bi yandan acaba doğru mu diye düşünüyorum. tabii ne dediğini düşünmem de cabası :) işte o günlerde bide bu şarkı vardı. duyunca özlediğimi farkettim. eklemeyi de öğrenmek hem de dinlemek için ekledim işte. sizde dinleyin eski günleri yad edin. bununla birlikte mariah carey tanımıştım ozamanlar. my all şarkısıydı. süperdi ozamanlar. duygusal şeylere yönelmişiz hep tabi. sonrasında marc anthonyler jennifıırlar ve tabii ki riki martinler geliyordu. un dos tres diye diye zamanında ne şarkılar söyledik oo... sınıfta kutuplaşma vardı. leonardocularla rikiciler. ben ricilerdendim ne yalan sölim. ya da hiç söylemeyip ahmd'ye marc anthony'den i need you şarkısını armağan ederek uzaklaşalım buralardan :)
şarkı nedense çalmamış :) olsun.. belki çalar dursun..
aklıma bide spice girls geldi. favorim geri :)

1 yorum:

hulofera dedi ki...

file error :( dinlemek isterdim şarkıyı..

hakkaten ne günlerdi.. ne çok dinlerdik, sınıfta konser verenler sayesinde :))

spice'ın da "viva forever" ı favorimdir benim ve geri'si ;)

 
web analytics
nolmuş?