Pazartesi, Mart 17

her haftasonu misafir olunca biraz yoruluyormuş insan. ama çok şükür dinlendim. gerçi gene şuan pasta yapmakla uğraşıyorum ama seviyorum ben. yarın kayınvalidemin günü için yapıyorum pasta busefer. cumartesi için yaptığımdan daha güzel oldu pandispanyası. öğrenmeye başlıyorum bu işi. hazırı varken neden yapıyorum ki halbuki dimi? olsun seviyrum işte.

ben cumartesi fotoğraf eçekemdim. melda gönderirse kısa zamanda tam buraya eklicem. soframı çekmediğim gibi o kadar uğratığım pastayı bile çekemedik. ki oakdar söyledim ahmd şu pastayı bi çeksene nlur diyee ama... neyse :)

cuma günü oakdar işimin arasında balık almaya gittim. ve yeni aldığımız güveçlerde süper bi ziyafet çektik. balık süper bi yemek. hem kolay hem leziz. haftada bi mutlaka yenmeli. çok sağlıklı besleniriz biz zaten :p

bide kek yaptım pastadan önce. tarfini vereyim...


şimdiii ...


4 yumurta ve 1 bardak kadar tereyağ (eritilmiş) çırpılır.
sonra içine 1 bardak şeker konup iyice çırpılır. bide vanilya tabi...
sonra başka bi yerde 1 bardak un,yarım bardak kakao,az tuz ve kabartma tozu karıştırılır.
sonra diğer sulu karışıma yavaş yavaş eklenir.(elenirse daha güzel)
ben artık un koyduktan sonra çırpmayıp tahta kaşıkla karıştırıyorum.
tarifte kelepçeli kalıpta pişirilmişti. ben vazgeçemediğim muffin kalıplarımda pişirdim.


kalıplara koymadan öcne 2,3 fındık koydum her bir ufak keke. sonrada 175derecede 25 dk sonrada bi 15 dk daha kontrollü pişirdim. süper kabardılar.

unu elemekten bahsettim de.. ikeadan un eleme aleti aldım. süper bişi. kullanması çok zevkli :)ama şuan foto ekleyemeyeceğim. başıma birden çok fena bi ağrı girdi. uzanmalıyım...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?