Çarşamba, Nisan 9


6. yeğenim de doğdu çok şükür. 3. kez teyzeyim.çok güzel birşey. diğerlerinde tam anlayamamışım. belki şimdi evli olduğumdandır bakışı açımın değişmesinin nedenini. ya da ozamanlar küçüktüm belki. ama şimdi o kadar sevdim ki minik bebeği. ömer benim favori yeğenimdi bakalım papuc dama atılacak mı. ama minik minik bebeklerde pek şekermiş. 2 gün görmesem özlüyorum hemen. her gördüğümde de sanki büyümüş. çok güzeller bebekler.. :)
bide kıyafetleri, odası herşeyi çok güzel oldu. sanki prenses hanım. bide gelenlere verilen bebek hediyeleri çok güzel oldu.

birtanesi ablamın görümcelerinden.


diğeri de el birliği ile oldu. öyle ki benim kayınvalidem dikti biparçasını. ama çok şeker oldular. hatta satsam süper olurdu. isteyen ? :p
böyle özenip birşeyler yapmak çok güzel. eskiden böyle şeyler yokmuş. hatta bi çeşit kurabiye börek ve kek tarifi varmış herkes aynı şeyi yaparmış. normak börek, yanına kocaman kurabiye, yanına normal klasik kek, ve tabii ki ya kısır ya da patates salatası. başka birşey bilmezmiş kimse. ama şimi akıyorum bazen. yapılmayan şey yok sanki. hatta annem anlatıyor ki.. eskiden çayın yanına kremalı bizküvi vermek zenginlik alametiymiş. ne günlerden ne günlere geldik işte. bulunduğumuz çevreye herşeye alışıyor ve değişiyor insan günden güne. yapmam giymem ymem dediğini bakıyosun ki bayla bayıla yapıyorsun. belki de doğru kınadığın başına gelmedikçe ölmezmişsin. belki bazen kınadıklarımızı yaptığımızın farkında dğiliz. çünkü modası gelmiş yapıyoruz :)
cts sabah huloya gittik. ahmdyi evde ölece bıraktım kendine omlet yapmıştı süperdi. tam kahve yapıyorduk ki eslem geldi beni almaya. özlemişim eslemi. gördüm daha iyi oldum. keşke daha sık görüşsek. çünkü o iyi bir insan :)
mandalin vardı sonra. aynı mandalin. turuncu hala :) sonra bide nhy vardı arkadaşları. tanıştık mmnun olduk. hulo bi sürü şey hazırlamış. hpsi de çok lezizdi. keşke biraz daha lahana kavurması yeseydim. eslem zorla vermişti ama çok güzelmiş eline sağlık hulo.
bugünlerde hep bebeğe gidiyorum. yardım ediyorum ablama. tabi bebekle oynamak da çok zevkli. gerçi oynanmıyor ama sallamak bile güzel :)
ne diyordum...
iyiym ben.

8 yorum:

Haydi mutfağa dedi ki...

canım gözünüz aydın.
Allah analı babalı büyütsün.
sağlıklı, hayırlı bir evlat olur inşallah.

Adsız dedi ki...

hosgelmiş minik prenses.. Tebrik ederim Mer:)

hulofera dedi ki...

yeni bir yazını görmek güzel oldu :)

bu arada afiyet olsun şekerim, benimkiler biraz pratik öğenci işi oldu bu sefer ama ;) sana gelirsek bi gün inşAllah turşu kavurmasından getiririm ;)

üstteki patikliye bayıldım, yapıp satmaya niyet edersen onlardan lazım olunca bi gün alırız:p

Adsız dedi ki...

teşekkürler. herkesin bebeği analı babalı inşlh..

meyra ; yapıp satması falan kolay sana lazım olsun önce. :)

eslem dedi ki...

:) ben de seni özlemişim ama geçenlerde sana şaka olsun diye yazmıştım bi yorum o yüzden kendini böle şeyler yazmak zorunda hissetme sakın :))
ben iyi değilim siz iyisiniz de beni de öyle görüyorsunuz ; )

böyle bebek şekeri nişan düğün müğün organize işlerine benim de merakım vardı bir ara zaten kafamda kırkbin tane iş var benim biliyorsun :)) ama sen girmeye niyetliysen yerini biliyorsun süper çeşitler var orada sen kendi zevkini de katarsan süper şeyler çıkar ortaya eminim ..
Şeker elif feyza hayırlı ömürler dilerim ..

mer dedi ki...

yok mecbur olduğumdan yazar mıym gerçek düşüncelerim bunlar :)

benimde aynen b isürü iş var. acaba diyorum kek börek kurabiye mi satsam? yoksa böle şeyler mi? ama hiçbişey satmadan öle duruyorum işte :) bi başlasam keşke birşeye..
sağolasın canım.. cümlemize hayırlı ömürler inşlh..

mandalina dedi ki...

yeni yazı okudum. ben de iyi oldum.

aslında çok yakınız birbirimize evler olarak. istanbul şartları için söylüyorum tabi bunu :)
daha sık görüşebiliriz inşallah.

KeLeBeK dedi ki...

etrafta yeni bebecikler iyidir, özentiyi arttırır
iyidir iyidir :))

 
web analytics
nolmuş?