Pazartesi, Nisan 14



Hiç izlememiştim Karayip Korsanlarını. Vurdulu kırdılı bi film olduğunu ve sıkılacağımı sanıyordum. Ama umduğum gibi değilmiş. Çok zevk aldım izlerken. İzlediğimiz 3. filmdi sanırım. esas oğlanımızı daha karizmatik ve ciddi sanıyordum ki oldukça yanılmışım. Jonny Depp o şekilde eğlenceli olmasa çok farklılaşacaktı düşüncem. Sırf şu ahtopot adam olmasaydı daha iyi olacaktı. Yüzünden çıkan kollar insanın midesini bulandırıyor zira.

Sonunda Orlando Bloom'un da o yaratıklardan olacağını düşünp nasıl bişey olacağını merak ediyordum ki normal halinde kalıverdi. Acaba sonradan değişir mi ki... Belki 4. de...

Baya uzun bi filmmiş tabii ki. 2 günde izleyebildik. Ne kadar güzel bi film olsa da insan uyuyakalabiliyor çünkü :)
Bu arada...
çok işim var çoook...

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?