Perşembe, Eylül 25

2 tane iftar davetini geçirdim. biri kayınvalidemler biri de ahmd'in şirket arkadaşları içindi. 2 kre aynı menuyu hazırladım. elim hızlandı. bu cts içinde aynılarını yapsam diyprum ama ben yemekten sıkıldım artık mantar çorbasını özellikle. menulerim kara tahtada.




yemek yapmak çok kolay aslında. sorun bulaşık. hani makinaya koysan ama lazım da oluyor. özellikle böyle son dakika yapılacağı için çoğu yemek. hangi birinden başlayacağını şaşırıyorsun. sağolasun pazar günü ahmd de oldukça yardım etti bana. en sevmediğim iş olan ıspanak yıkamak onun işiydi. bundan sonra benden sık sık ıspanak istemeyeceğini düşünüyorum bakalım :)

şimdilerde cts günü için menu oluşturma çabalarındayım. bakıyorum bakıyorum da hep aynı sanki. bakalım yarına kadar kesinleşmesi lazım. bugün pazarım var aslında ama artık taşıyamıyorum maalesef aldıklarımı. duramıyorum da almadan. elim kolum dolu bide yokuş çıkıyorum. sırf yufka almaya gidebilirm sanırm.



geçen salı da kadıköy pazarına gittik emelle. baya bi yoruldum. sanırım son pazarımdı. gerçi sorun ayakkabımdı. malum bayram geliyor. dedim belki bana göre bişiler bulurum pazarda. hamile kıyafetlerine benzeyen şeyler oluyor genelde. e buldum da zaten ama.. gene de moralim bozuk. kocaman olduk oğlumla beraber. tam 7 aylık olduk dile kolay. yarın doktor randevum var. nekadar oldu bebeğim bilmiyorum. umarım herşey yolundadır. insan korkuveriyor nedense. Allah hayırlısını versin.


bakıyorum da... çoğu insan yazıyor işte hamileyken özledikleri şeyleri. en hak verdiklerimden biri şu ki yüzüstü yatmak. gerçekten bazen okadar ihtiyaç duyuyorum ki. ama ama.. en çok özlediğim şeyi düşününce kndim olduğuna karar veriyorum. aynaya baktığımda değil belki. tamam bu mer bu eski mer diyorum ama.. geçmiş resimlere baktığımda. ki bu resimler öle 10 senelik değil en fazla 2 senelik ahmd ile tanıştığımız zamanlardan. bambaşka birini görüyorum işte ozaman. moralim bozuluyor neden böyle oldu diye. gerçi olan bişi yok ama ne biliym farklı işte. ahmd bile diyor ne güzelmişsin diye. :( uf.. burnumun büyüdüğünü düşünüyorum en fazla göbemden sonra. :) çok değişik geliyor gerçkten. uf neyse.. düzelirm inşlh. aman o kadar da kötü değilim zaten canım. abartmaya gerek yok :)

1 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

hiççç takmaaa kafanaa herşey eskisi gibi oluverecek Allahın izniyle göreceksin miss gibi ibrahim emreyi koklarken o kilolar da şişler de çirkinlikler de gidiverecek
ee hım bazı şeyler kalıcı ola da bilir tabiii -çatlaklar gibi :P- ee napalımm onlar da annelik hediyeleriiii :)

 
web analytics
nolmuş?