Perşembe, Eylül 18

ne oyunlar gördüm de böylesini görmedim. yeğenim ömer çok ısrar etti illa davetimi kabul et diye. sonra benim facebook hesabımdan benim yerime oynadı bile. bi ara göz gezdirdim inanamadım. her oyun da görevler olur. hani tamam adamalrı öldürürsün falan. hapisten kaçaya ya da birni kurtarmaya çalışırsın falan. bunda paran ve gücün arttıkça ki görevlerden bazıları şunlar.. mülke zarar ver, korsan yazılım sat, ev soy... dha kimbilir neler vardır da benim görebildiğim bu. hangi akıllı yaptı ki bu oyunu, o kadar saçma ki. çoluk çocuğun içinde ki kötü tarafımı ortaya çıkarmak amaç nedir yani. çok kötü ya. yazık... aman ömer dedim bunlar yalan, sen sen ol sakın korsan yazılım satma :) bi oynu daha vardı ömerin. onu bğendim. zamaında ilk bilgisayarımız olduğu zamanlardı. ateş diye bi oyun vardı. gerçi belki adı farklıydı da biz öle derdik. saatlerce oynardım. böle hapisten kaçmaya çalışan bi adam vardı. işte adamları öldürüyosun ipuçlarıyla yolu buluyorsun falan. melda hiç oynayamazdı. beni izlerdi hep. tıpkı tek bisiklet varken benim binip onun arkamdan koşması gibi. neler çekmişsin ben mel :) neyse.. ömerin oyunu da bunun gibi bişi. ama gelişmiş olaylar var. yolda bi arabayı durdurup alıyosun mesela arabasını falan. çarpıyosun arabalra. istediğin gibi git süper. benim içimde de biraz var bişiler galiba. masumları öldürttüm çocuğa. şu koşan kızı öldür bakayım falan. ehe.. komikti :)

Hiç yorum yok:

 
web analytics
nolmuş?